Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

Suatu Ketika

Apa itu "Suatu Ketika"

Hah ni segmen terbaru aku lah yg mana aku akan share detik2 berharga aku lah. So kat sini aku nak share ngan korg yg mana detik2 manis aku. So untuk episod pertama aku, aku nak share lah citer aku time skoloh dulu... dulu aku ni ceeeeh dulu konon skrg poon active lg nga Scout nih... skoloh aku antara scout yg plg tip top lah dalam daerah kuantan nih.... mmg active giler.... merantau ke pelusuk seluruh negara... keje berjalan jeeerrrr... haha. Kalo kat sekoloh scout berada di kedudukan no2 ar lepas KRS kira kt skoloh KRS nih tip top laaaah.... tp kami xnak ngaku kalah... sblum aku akhiri zaman skoloh aku nih aku nak scout kt skoloh aku dpt atasi KRS. Finally kami berjaya apabila scout SABS diiktiraf sbg Unit Beruniform terbaik kt skoloh aku..... Suka sgt kitorg time tuh.... Rasa mcm menang Pidato plak hahaha tp moment nih mmg aku suka n xkan aku lupa punyaaaaaa....


Inilah barisan AJK yg bertungkus lumus mndptkan title tuuh... x sangka ianya mnbuahkan hasil yg cukup bermakna.... Tgklah kawan aku tuh Sareen Rao smpai menitiskan air mata kegembiraan yg x terkata hahahahaha.... Biar aku perkenalkan mereka yg berada dctuh dr sebelah kiri Usop, suhail, Aku ofcoz, Aifaa, Sareen. kalo yg duduk tuh dr kiri Rozita, Mina, Ifah, Zarith n Jan. Ade lg sbnarnya mungkin time tuh mereka tgh jaga gerai kot.... Oh lupa nk ckp ni time Hari koQ skoloh aku huhu. Ok itu jelah dokumentari aku nk citer hehe so semoga berjumpa lagi rancangan Suatu Ketika pada episod yg len ok, terima kasih kerana mnbaca... Jumpa lagi

^_____^

0 Comments:

Post a Comment