Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

SENGAL ZONE : SAYA LELAKI ITU!

Sayalah lelaki itu... hah mnde plak ni???? aku terbaca lah satu blog nih dan agak menarik apa yang cuba dia buat... so apa lagi aku join lah mnde nih... apa bnde aku maksudkan??? cuba korg tgk blog nih SENGAL ZONE. Oklah aku citer ar skit psl mnde nih.... kt situ penulis meluahkan perasaan dia yg mana dia tak puas hati byk sgt blog perempuan.... so mana blog lelaki???? so kt sini aku nak interframe laaaa nk pomot blog aku ni yg secondhand nih hahaha.... Apa syarat2 nyaaaa??? tgk ni

1) Letakkan tajuk entri : Sengal Zone : Saya Lelaki Itu!

2) tidak perlu letak banner, hanya letakkan link blog ini Sengal Zone sahaja

3) Wajib letakkan gambar.

4) Nyatakan diri anda melalui tiga perkataan.

5) Link kan entri dalam komen.


0 Comments:

Post a Comment