Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

Danga Bay







































Final Exam

Final oh Final

Kini ko menjelma, sudah lama aku menanti kehadiran ko, muncul ko akhirnyaaaaa wahahaha















Ok ini paper OOP atau JAVA, paper ni masa aku time diploma dah amik tp kene amik semula sebab silibus kt UTM len so kene ar amik semula.... paper ni ok laaaah kot















Hah... diorg nmpak aku sibuk amil pic leh plak suh aku amik pic diorg... yelah2 aku amik ar ni hehehehe clik clik















Tekun jerk bdk2 ni amik exam hahaha eh??? pesal aku amik pic lg time org tgh jwb hahahaha selamba jerk aku

OK good luck chow

150 juta

Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta, apa kau pura-pura suka”

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas, jujur apa adanya”

“Aku lagi kenal dia”

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata

“Saya mungkin baran tak kira masa”
“Tapi saya tahan kalau yang salah saya”
“Saya mungkin saja keras kepala”
“Tapi saya manja bila kita berdua”

“Saya kenal sayang saya”

Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa

Assigment OH Assigment




Thx kat Zidan... Megat... Zamir... coz wat bbq nih tuk bdk2 direct entry!!! kitorg nih dtg dr pelbagai ipt yg beza2 tmpt then jumpa kt UTM skudai... mula2 tak rapat mana poooon tp biler dah selalu sama2 kami pooon jadi lah rapat semacam.... disebabkan rapat giler babi... 3 hamba Allah ni buat lahhh bbq.... tmpt mnjadi pilihan tuk wat bbq kat Bukit Balai Cerap.... time ade laaah kelab apa ntah wat bbq gak n ade gak jugak foreigner pooon wat gak.... so kitorg wat hal kitorg laaaah hahaha tp ada gak dok kaco2 org len punya majlis ngeh2....

Si baju merah tuh nama Zamirah.... hahahah tak ar zamir dia kira Pengarah Program ar haha dan bbq ni ade plak peraturan dikeluarkan oleh mamat nih... dia ckp "Sorg hot dog 2 n ayam pooon 2" so kene ar ikut peraturan tuuuh ~___~"


Yuuuummmm yum yum... sgt2 sedap higga mnjilat jari jemari ku ini hahaha

2 mamat buat peace tuh namanya zie n zam.... cute kan nama hahahahah yg dok promot hot dog tuh Yaser.... trademark dia "Po dio" wakaka

Suka sgt set2 nih makang... dok igt doooh exam lg brapa hri lg nihhh... dok barahi lansung... hoooh

Kami tak resist tau... tgk tuh Lau , Jun n Siang enjoy jugak bbq ngan kitorg nih.... tp kan Siang nih terer giler kecek kelate.... mung jgn men2 ar.....

Penat makan duk jap smbil menanti keje giler nak bergamba hahaha

Mcm biasa ar lompat2 ar keje dok2 nih.... memeng tradisi kot waaaaarrrrggggghhhhhh!!!!



Syooook giler kan kan kan kawan2.... next time kita wat lg ek bbq nih.... n aku nk ckp good luck kt korg exam nnt weeeeeehhhhh yooop yooop

TATA