Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

UTM konvo

Yeeeesss.... aku dah berjaya!!!!

Aku ajar diorang melompat ^_^

Aku tak peduli sapa yang ada disitu, kalo aku nak lompat, aku lompat lar... ader aku kisah

Penat lompat... duduk plak ^_^

hehehe... pening orang dengan aku nih... dalam satu tahun, 2 kali konvo... haha... kat IKIP harituh konvo IKIP tapi just dapat sijil penghargaan jeeer... sijil diploma aku kat UTM sebab aku budak UTM, aku blajar di bawah program kerjasama UTM.... ader paham??? hehehe tp konvo kat UTM memang best giler... memang gempak!! macam-macam mende berlaku dalam majlis konvokesyen tuh.... tapi kan.. apa yang aku nak kongsi kat sini... masa aku nak amik sijil aku kat naib cancelor (betul ke aku eja??? lantak lar) memang gabra... yelar... aura majlis tuh memang kuat... jantung aku berdebar giler.... dah lar pentas besar nak mampus... tapi pengalaman tuh memang aku ingat sampai bila-bila... UTM dihatiku


0 Comments:

Post a Comment