Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

One Malaysia Couple

Hehehe... aku bukan nak sebarkan gosip ke apa... tapi mereka berdua nih memang rapat giler... kemana-mana mereka pergi mesti bersama (kecuali tandas). Eh lupa plak nak bagi tau diorang nih, yang perempuan namanya Suzie, dan yang lelaki Shashi. Mereka dulu satu tempat belajar yang sama.
Shashi ni kalo korang nak tau dia nih Playboy cikit hehehe (jangan marah ar Shashi hehe) yelar.. abis semua perempuan suka kat dia tau... ni wat aku panas nih... haha mana-mana perempuan dalam kolej aku, sapa tak kenal Shashi, semua kenal tau... HEBAAAAAAT!!!!

Yang si Suzie plak asyik nak duduk ngan Shashi jerk.... mintak no pon suruh mintak ngan Shashi... adooooi...... biler mintak ngan Shashi, Shashi suh mintak ngan Suzie balik... pening-pening... tapi diorang sporting jeeeer.... leh wat kawan lar hahaha
Kat sini aku wish both of u semoga berbahagia ke Anak cucu cicik tik tik hahaha

0 Comments:

Post a Comment