Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

Nama dia Che Moll


Ini Che Moll... dia selau dtg lepak umah aku, dan aku suka lepak ngan dia. Tiap2 hari dia dtg umah aku n lepak ngan family aku! tp mak aku x suka Che Moll, tp kami adik beradik suke Che Moll. Adik aku yang paling kecik yg paling suke dgn Che Moll. Pernah sekali Che Moll tido ngan aku... nasib baik aku tak tindih dia kalo x mst dia jerit n cakap aku huhuhu... pernah suatu ketika kepala Che Moll terbelah akibat bergaduh ngan anjing... cian Che Moll... aku xleh nk wat per pun.. nk bawak klinik xdek duit just doa jelar hurm... tp skrg kepala dia dah ok... hehehe kami adik beradik suke sgt2 hehehe semoga Che Moll sihat sejahtera yeeer.... KAMI ADIK BERADIK SAYANG SANGAT2 KAT "CHE MOOLL"

2 Comments:

  1. dokipenyu said...
    hoh,cheq moll rock !! :D
    dokipenyu said...
    lgi satu,dlm picca 2 che' moll cm berkata sesuatu je,haha

Post a Comment