Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

Bukit Gambang Water Park

Aritu Suhel Hadri selok sgt nk g mandi kt Bukit Gambang Water Park.... yelaaaar kami nk g ari lain tp dia plak xleh nk join pade ari yg kami nk g tuh... so dia pun ajak laaar g awal2... yelarkan... sian plak kt dia aku pun g jelaaar... dia ajak awex dia tp awex dia xnak plak ikut.... frust dia hahahaha... xper Suhel... kt sane kan ramai awex hehehe....


Kalo nk citer pasal water park pertama kt Pahang nih... not bad laaar... janji adooo kt Pahang... huhuhu.... mcm2 lar ader kt ctu... abis belaka aku main.... tp yang aku paling suke river laaaar coz rileks jeeeer.... kalo slide tuh xyah ckp laaar.... hahaha seram ckit2 jerk... huhuhu coco beach aku x suka coz punca kulit aku jd gatal dan kemerahan... huh!!!! ramai dooo kt coco beach tuh.... cam sial jerk...huhuhu tp keseluruhan OK.... tp kt Melaka lg best hehehehehe sory!!!! next time aku g lagi huhuhuhu.... thanx wat water park kt Pahang nih..... baru lar enjoy duk Kuantan... ade gak tmpat baru nk berhibur...huhuhu















0 Comments:

Post a Comment