Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

Trip to Melaka

Aritu bdk2 umah Emme Bazari nak g jalan2 ke Rumah Macha kat Melaka... So aku ni gatal ar nak join walaupun mereka ajak aku hehehe, aku peduli apa coz aku mmg giler marantau dan melancong. Best gak g jalan2 kt Melaka nih abis semua tmpat kitorg merantau. Tempat paling best g mandi kt A'famosa water park lar... mmg giler ar n best ar hehehe kalo ada masa n duit lebih aku akan pergi sana lagi beb... but anyway thanks a lot to Macha n family coz allow us tumpang tido kt umah dia... n Mak Macha punya masakan mmg best siot... hehehehe

Apai masa nih ingat wat mende ni rm10 jerk n kitorang plak yg suruh dia wat tapi alik-alik bukan rm10 ada lar rm50 lebih kot huhuhu dan mereka yang suh Apai wat trus xnak ngaku yang mereka ada suh Apai wat... Cian Apai wakaka...
Ini dalam Pahlawan Mall... cantik gak ar mall ni, coz mall ni agak unik ar kalo nak tau apa yang unik u all g lar sendiri
Ini pandangan dari atas Pahlawan Mall, Masa nih kami naik menara Taming Sari.. best gak coz Menara nih berputar... leh tgk bandar Melaka yang cantik giler hehehehe

Kami rest jap kt depan Muzium n sambil-sambil tuh berpicture laar...
Ini berpicture belakang A'famosa
Losr idea nak g mana... hehehehe


Xdek keje hehehe


Gambar2 di atas nih kami kat A'famosa water park....

Masa nih otw balik kuantan coz masing2 ada kelas dan juga aku ada hal sok n mlm tu gak kami kene balik hehehe

0 Comments:

Post a Comment