Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

Pada tarikh yg aku tak igt dan seingat aku masa tuh akhir bulan6 aku telah pu tamat pengajian aku di kolej IKIP. Masa tuh aku last paper Network. Susah giler ar paper Network tapi alhamdulilah aku lulus jugak subjek tuh dengan kredit hehehehe. 3 tahun aku belajar kat Kolej IKIP dari Julai 2006 hingga Jun 2009... Banyak ar gak kenangan aku di Kolej IKIP nih. Kalai nak nk cakap pointer aku kejap naik kejap turun tak menentu sangat pun. Tapi utk total pointer aku lps ar... kira aku nih golongan org kedua ar...hehehe So kepada kawan-kawan aku yang masih terkandas tuh teruskan perjuangan yerk.... perjalanan korang masih jauh lagi beb... and aku tau korang sayang lagi kt IKIP tuh huhuhu so semoga berjaya yerk... dan aku plak adakah aku akan sambung pengajian aku??? Jawapanya akan aku beritahu nanti yerk ok... chow

Dari kiri Masayu, Farina, Fadhilah, Puan Kasma, Puan Mazlina, Aku, Nabilah, Zumairah dan yang xdek kt ctu Adhwa

0 Comments:

Post a Comment