Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

Birthday Suhail


Adooooooi mcm mana aku leh x prasan birthday mamat nims.... Halooooooo dia tuh kawan gua since skolah menengah kot... dia antara kawan2 aku terawal di SABS tau... dia nims kalo nak diciterkan seorg yg ngok ngek skit... prangai ntah biler nak matang... adoooi... tp dia ni baik orgnya... baik??? tul laaaahhhh aku tau ar sbb dia kawan aku.... Suhel nims satu2nya anak jantan dlm famili dia... kami punyai minat yg sama iaitu FUTSAL... eh menipu sgt tuh... xdek laaahhh kami nims scout punya org... so relationship as bespren tuh kuat ar sbb kami punyai minat yg sama... kenangan aku ngan dia plg aku xleh lupa masa aku naik moto skuter dia yg bapak besar tuh.... dah lah bwk laju nak mampos pastu ade hati nak men cilop2 tgh2 kete... habis sume kete dia sagat nyer... apa yg aku suka pasal dia ni...??? ntah laaahhhh mcm xdek apa sgt cuma aku mmg suka berGENG ngan mamat cute nims... walaupon sudah mnjadi single smula... gua percaya suatu hari nnt lu pasti akan jmpa cewek yg lg baik dr sblum nims... cuma jgn laaaaa emotional bila mnjadi seorg foreveralone... chill okey.... perkara kecik jerk... btw Suhail if ko ada masalah ke apa ke... jgn segan silu dtg n cari aku nims... aku antara mnbe yg setia mndegar... apa guna ada sahabat kalo xreti guna.... aku sentiasa ade ngan ko walau aku duk JB skrg.... apa nasihat aku tuk ko.... GROW UP BRO!!! Love U muuuuaaaaahhhhh HAHAHAHAHAHAHA

HAPPY BIRTHDAY SUHAIL HADRI BIN SAMSUDDIN


1 Comment:

  1. Mot Scherbatsky. said...
    Gile ayat GAYYY habiss. HAHA

    Cian Suhel. Patut la dok tawaf ECM tiap-2 minggu,
    upenye FOREVERALONE.

    Semoga Suhel terus tabah. :D

    Sekian.

Post a Comment