Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

Malam Sanggar Sanjung

Salam u all~~ sory lmbt update pasal mlm sanggar sanjung Kolej TGB huhu yelaaah busy sgt koooot haha... ok pada malam tuh aku jd AJK Protokol so agak busy giler bebeng ar aku mlm tuh... yelaaaah mana taknya aku kene make sure perjalanan program berjalan dgn selancar-lancarnya taaau huhu..... igt sng ke nak jd protokol nih???? susah beb... sume bnde aku kene tau huhu.....

Ok... ini preparation kami sblum majlis bemula... so kami time2 ni sdg siap sedia laaah ngan sume bnde2 yg lum setel lg.... so aku time2 ni tgh tgk MC baca skrip... if kalo ade silap or ade pnmbahan aturcara majlis so nak kene edit2 ar balik~~

Tema mlm tuh adelah glemeres n glorious hahaha so mlm tuh mcm2 lah pesen aku tgk sorg2.... hahaha tgk laaah diorg ni.... xleh nak kalah ngan Remy Ishak n Tiz Zakiah dah hah hahahaha.... apa2 pooon korg mlm tuh mmg meletup hahaha

Pada malam dinner kami jemput 2 VVIP iaitu Datuk TNC HEMA n Datuk Khalid Yunus... sapa Datuk Khalid Yunus??? dia Presiden Persatuan Kembara Malaysia.... n kalo x silap aku dia ni bekas menteri peneragan.... n dia mmg sporting huhu.... tp yg tak best time dia berucap panjang lebar tuuuul haha

Ini sume geng2 direct entry yg ku sayangi cewaaaah hahaha muntah berdarah aku hahha.... thx kt korg coz sudi dtg n beli satu table huhuhu bukan senang nk jual table huhhuh

Pada malam itu GB Band mnhiburkan tetamu2 yg hadir pada mlm itu~~ byk gak lagu2 diorg main... antara lagu yg jd hot skit... ~~boleh pndang2~~ hahahah tau kaaaan malas nk nyanyi lebi2... kang hahahha

Huhuhuhu setelah beberapa jam majlis berlalu akhirnya tamat jugak dinner KTGB mlm tuuuh sbnarnya KTGB kolej bdk laki so aku sbg ajk protokol mmg memerlukan anak buah tp aku xnak laki2... so aku nk perempuan.... so ni laaaah anak buah aku... dr kiri Timah... Mira... n Amy hehehe cute kan diorg.... hahaha

Bila dah siap kemas2 meja sume.... kami bergambar ar.... nak wat pe lg kan...... mlm tuh hadiah sume dpt mayonis satu balang...... aku pon xtau mcm mana bdk2 ni cr sponsor smpaikan dpt botol2 mayonis yg sgt besar n byk gileeeerrrr hahahahaha

Ok smpai sini jelaaah kot story mory aku.... so for next program xtau laaaah tggu jelaaaah.... kalo ade maybe join laaaah kot huhuhuhu ok bye2

^__^

1 Comment:

  1. Amirul Airil said...
    x sangke da berkembang jauh mlm sanggar sanjung ni..dulu mase 1st time handle function ni,byk tul halangan,even nk cari nama prgm pun dok pk ngn pengetua kolej time tu Dr.Khairil rashid..skrg ni da PM DR. Khairil..tp still the best prgm in utm at that moment..bwk rebana ubi masuk DSI,persembahan koir time intro,gamelan,kertuk sume ade..best2..huhu memorinye sume tu..

Post a Comment