Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

Bila Air Terjun Ramai-Ramai

Salam korg sume... masa cuti maulidul rasul org len sibuk ngan persiapan ngan perarakan.... aku n kawan2 pon sibuk juga perarakan kitorg ke Kota Tinggi untuk mandi air terjun... hehe syoook uuuuu mandi air terjun loooorrrrr......

Kita mulakan gamba hahaha jeem jeem.... nyum2... peeeweeeet biasa lah g mana2 air terjun mst terjumpa perrggghhhhh mmg tak ar kan.... layaaaaan je k... special tuk laki2 yaaaaa enjooooy




Zamir yg happy sangat main air... biasa laaah x penah main air sebnyak nih... biasa main dlm besin kain jerk......


Uuuuu... hot nya abg Paiq nih.... skali pose mcm Amitabh Bachan time remaja haha

Aku yg terkejar2 nak amik gamba skali haha n yg lain dh tersangkut kt celah2 batu...

Hero remaja ^__^

Haaah ni artis tgh wat cover majalah playgirl..... wooow mmg hot mamat nih..... caya jelaaaah......

Main air mmg syok ar.... tp yg x syok sakit badan coz aku terjatuh dr atas batu yg licin... sakit **** aku... T__T tp mmg enjooooy.... thx kt Fariz sbb trip nih... next trip katanya Gunung Ledang.... yeeeaaaaaahhhhh

^__^

0 Comments:

Post a Comment