Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

Bulan Puasa

Pejam celik pejam celik dah bulan puasa... mmm.... puasa tahun lain dari yang lain bukan sahaja menahan lapar dan dahaga... menahan dari tengok mende-mende yang tak patut tengok... menahan dari melakukan perkara-perkara yang keji.... akan tetapi menahan kerinduan aku pada si dia... hahahaha yelah tuh Pian oooiiii hahaha!!! tahun ni aku puasa bersama-sama kawan-kawan baru aku dan ini kali pertama aku berjauhan dengan famili aku...

rindunyaaaa kt famili...... T.T

Kalo di ingatkan kembali time kecik-kecik dulu... ish ish ish memang degil... hahaha kalo tak telan air paip memang tak sah.... yelah time tuh baru belajar puasa kan haha!!!

Bila dah berada kt UTM nih... nak pulaknya puasa kat sini byk tul cabaran n dugaan aku nak tempuh nih... yelahkan nak pergi kelas pagi2 nak nek bas pastu bhnti kt fakulti pengurusan pastu nak kene jalan kaki ke fakulti aku yg jauhnya dlm 1.5km kot huhu (mcm tipu jerk... kurang lg kot) fakulti aku kat atas bukit so agak penat....

Dengan cuaca yang panas terik... aku mngagahkan diri untuk kelas di bulan puasa yang mulia ini.

Bila ada kat tmpat org nih byk mnde kene belajar mcm adat org cni mcm mana n byk mnde lah... kt sini pon yg beza yg sgt2 ketara makanan dia lah... nak cari lauk ikan patin mmg xdek laaah haha.... kt sini femes ngan nasi ayam penyek, setahu aku tuh makanan org indonesia tp femes plak kt sini tapi x pernah try pooon haha!!! tapi aku agak terkilan sikit sbb tiap2 tahun aku mesti tgk pengumuman puasa, tapi tahun ni x dpt tgk plak uncle nihhhhh

saya akan merindui uncle...... xper2 tggu raya plak... hehehe

Apa2 pooonnnn..... aku nak ucapkan


Kepada semua kaum muslimim dan muslimat sekalian agar puasa kita pada tahun ini diberkati oleh Allah s.w.t dan juga aku berharap bulan puasa nih dapatlah aku berjimat dan juga dapat menurunkan berat badan aku nihhh..... hehehe

~~tammat~~

0 Comments:

Post a Comment