Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

UTM Map

Ini adalah kawasan fakulti-fakulti yang ader di UTM Skudai... kesemua fakulti ni mengelilingi Masjid Sultan Ismail.....

Eh??? Mana Fakulti aku??? looor time ni x siap lg ker??? ish ish ish.... nasib time aku dtg dah siap.... huhu! so yg bertanda merah tuh kwasan Fakulti aku lah.... korg nmpak tak bngunan yg berlubang 2 tuh... itu bangunan CICT, ia adalah pusat IT terbesar di Malaysia!!! mmg best lepak ctuh..... wifi mmg terbaik.... pc pon apple kot!!! huk huk

eh silap plak.... fakulti aku ada ar dlm gamba atas tuh .... aku kasi zoom lagi ekkkkk!!!!

Nahhh.... ni lah Fakulti aku hehehe x prasan dia ader kt atas skit hahaha byk kali aku sesat sebab ia mcm berlorong skit so aku jadi konfius jap hahaha

Kat mana aku tido??? kt cni lah.... nama tmpat aku tggl Kolej Tun Ghafar Baba atau org cni call KTGB.... not bad lah duk cni tapi jauh skit dr fakulti aku.... so g klas nek bas lah gamaknya... tp xper bas tiap 15mnt ader.... wuhuuu.....

Kat mana Paeh duduk??? kt cni lah.... Kolej Tun Hussein Onn.....

korang tgk jarak tmpt aku ngan Paeh.... jauh kan... so aku jarang2 ar jumpa dia.... huhu masing2 wat sndiri jerk.... kalo ader event ke apa ke... jumpa ar kot uhuhu

so tht all lah nk story... kalo ader apa2 story best aku citer ek... ok BHai

0 Comments:

Post a Comment