Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

Lelaki Besi

Biler tgk jer poster nih... memang dah tak sabor nak tgk citer ni.... Bapok best citer nih.... citer ni mngisahkan citer perang-perang robot ciptaan manusia. Biler tonton saja filem byk benda menarik yang ader dlm filem ini. Apa yang menarik perhatian aku adalah teknologi yang digunakan... sangat2 giler punya teknologi... susah nak terangkan psal teknologi diorg nih.. tp bagi aku nih terbaik woookkkk...
HAHAHA ni antara watak mnjadi pujaan aku dlm citer nih... diorg nih mmg style kot... so aku nk citer ar skit psal latar belakang diorg nih skit hehehe

Pakcik nih nama dia Robert Downey Jr. mmgg watak Iron Man lah... dia ni CEO kpd company apa ntah lupa dah... Dialah pencipta sut Iron Man nih... kepala hotak dia mmg bijok ar... aku suka time kat mahkamah yg kantoikan project Justin Hammer (Sam Rockwell) hahaha mmg kelakar

Minah ni mmg style kot... aksi dia belasah ramai pengawal kat pejabat Justin Hammer tuh mmg power ar... dah lah HOT, cair beb... btw nama dia Scarlett Johansson mmgg watak Natalie Rushman dan Natasha Romanoff. Dia pandai menyamar dan berlakon.. huhu


Hoooh yg nih devil dlm citer nih... nama dia Mickey Rourke mmgg watak Ivan Vanko. Dia ni pon genius gak dan dia reka gak sut perang dia... dia ader rotan elektrik kot nama nyaaa...

ok lah tuh nk citer psal film nih... kalo blum tgk, g ar tgk haha beeesssstttt!

Thumbs Up !!!

0 Comments:

Post a Comment