Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa


Aku ajak lar kawan aku Mira, Jan, dan Faiz keluar pergi menonton wayang... mula2 nak tengok citer Valentines day.. tp sold out plak. Aku tanya mereka nk tgk citer apam diorg ckp amik je citer apa2 janji tak lewat... so aku amik lar citer nih.... mula2 aku igt ni citer org putih tp citer cina rupanya so aku belasah jelar... bila dah sampai time tuk msuk wayang, kitorg masuk lar mcm biasa... kitorg cr lar seat tuk kitorg nih... lepas jerk kitorg duduk... aku pasan lar ader org cina nih duk asyik set2 aku nih... pelik gak naper diorg tgk kitorg nih.... aku tgk lar org kt keliling wayang tuh... rupanya kitorg jerk org melayu dlm panggung tuh... patutlar diorg asyik tgk jerk kitorg nih... tp citer mmg kelakar.... start dr awal smpai habis tak abis2 dgn mnde lucu, so kepad mereka nk tgk citer klakor, aku suggest tgk citer ni k....

0 Comments:

Post a Comment