Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

Pada Satu Malam Hari Itu


Aku , Nana dan Zul telah pun keluar bersama-sama dan diiringi jurufoto en. Syawal pergi ke TC untuk menhabiskan masa bersama untuk berceloteh sehingga lewat pagi. Kami kenala antara satu sama lain ketika menuntut di IKIP International College dan kos yang sama. Pada malam itu kami makan di restoran Timur dan juga menjilat ais krim McD. Selepas makan kami beransur pergi dan menikmati keindahan bandar Kuantan pada tengah malam iaitu tengok mak nyah. Selepas tengok mak nyah yang cun-cun itu kami pergi ke taman esplanet. Tiba sahaja disana, satu tragedi dimana Nana bergaduh dengan teman lelaki nya. Nana tidak mengangkat telefon ketika teman lelakinya telefon lalu teman lelakinya telefon di telefon bimbit aku. Aku mula merasa bimbang kerana perkara ini belum terjadi pada aku. Aku terus menberi telefon aku kepada Nana dan Nana menjawab panggilan itu. Teman lelaki Nana marah akan kepada aku dan Zul kerana menbawa Nana keluar pada waktu malam. Perkara yang paling aku geram apabila pada malam itu teman lelaki Nana menelefon aku lebih dari 10 kali, tetapi aku tidak menjawabnya. Aku merasakan perkara ini seperti cerekarama pula hehehe


0 Comments:

Post a Comment