Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

Sudah Terlambat

Apa yg sudah terlambat??? HAHA xdek apa laaah cuma aku lambat update blog aku tu jerk... aku actly xtau nak tulis apa kat blog aku. So tiba2 bertarikhkan 7.3.12 jam 12.57pm aku ade mood plak nak update blog aku... so skrg aku just nak rumuskan apa yg berlaku pada aku dan apa yg menarik terjadi kat aku sblum nims... aku malas nak update satu2 so aku skali jalan ar...


so mula2 aku nak citer pasal apa ek??? oh yeeerrr pasal dinner course aku yg berlansung last year... aku mula2 xnak pergi pon tp tiba2 leh plak timbul isu gaduh2 plak... so mnde2 nih mmg perkara yg tidak matang bg aku... pesal nak gaduh2 hal ni???? xpayah nak paksa org laaah... kalo aku xnak pergi so jgn paksa.... aku x takut laaah ugutan2 ni sume... yg aku takut hanya Allah s.w.t jerk OK... so aku malas nak panjangkan citer aku pergi jelaaah dinner yg sedia maklum bosan tuh. So utk mnhilangkan bosan aku, aku ngan kawan aku si pendek tuh perform lah pada malam tuh... so aku agak happy ar mlm tuh... so ni beberapa keping gamba yg aku leh share




NEXT

Okeng... for the next is... hehehe ni yg suka nak citer neh... aku actly baru2 ni telah terbang ke KOREA wahaha time winter plak tuh... leh bayangkan tak??? silalah bayang.... bayang ar... bayang ar... bayang ar... thx kt mak saya kerana bg saya peluang utk kesana... tanpa mak saya... xpayah ko nak berangan nak g sana okey... actly tujuan aku g korea sbnarnya adalah utk program Global Outreach Program. So program ni actly program lawatan ke Univerisiti luar negara anjuran student UTM sendiri... so kami wat ar program nims... bukan senang tau nak mnde2 nih... sudah wooo nak contact Universiti kat korea tuh... 3 Universiti kami dtg melawat kt sana.... siap jln kaki lagi msuk pintu utama Univerisiti kat sana huhu... tp sesuatu pengalaman yg aku xkan lupa... so aku kepilkan ar skit pic tuk tatapan korg k...










Ok laaaah tu je laaah ko aku nak share... apa2 pon aku cuba cari mood aku tuk update blog aku tuk masa2 akan dtg okey...

0 Comments:

Post a Comment