Peminat-Peminat Saya HaHaHaHaHa

HappY Birthday Zamir

Pejam celik pejam celik ko dah masuk umur 22 tahun daaahhhh~~
doh besor pnjang dah ko walaupon kita x penoh mnbesor brsama hahaha
kali pertama aku jumpa mamat ni masa aku secara tidak sengaja berdiri kt dpn bilik dia
tiba-tiba ngan muka xtau malu tegur aku n ajak aku men futsal...
silap besar ar beb aku mana main futsal hahaha
mula2 aku tgk dia kesian pon ade gak sbb dia xdek kawan lg
so aku ar yg slalu lepak ngan dia.... tp skrg dah femes kooottttt~~
so kt sini aku nak citer ar skit serba sedikit psl bdk ni
kelebihan bdk ni terletak pada kaki nya~~ peeerrrgggghhhh kaki futsal n leh tahan gak ar rembatan bola smpai nk pecah muka aku masa kene jd keeper
dia ni mmg peramah gileeerrr smpai foreigner poon suka kawan ngan dia....
so aku mls nk citer byk ar nnt ade org jeles... sapa??? ntah laaaah hahahaha
sempena HB ko aku letak DP FB gamba kita ber2.... romantik gtuh hahaha
ok ar Zamir aku nak wish Happy Birthday kt ko
semoga dimurahkan rezeki....
satu bende aku nak pesan "Jgn isap rokok, jgn isap ganja, jgn main rasuah, jgan tgglkan mak ayah, jgn tgglkan kekasih, jgn tgglkan AKU hahahaha"
Aku tetap kawan ko yg setia...


HAPPY BIRTHDAY MUZAMMIR BAKRI


0 Comments:

Post a Comment